Felanmälan via Mina Sidor

En person som håller en mobiltelefon i handen med en dator framför sig. Ska utföra en betalning.

Om ett fel uppstår i din lägenhet är det viktigt att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda detta. Kortast möjliga hanteringstid av din felanmälan sker genom anmälan via mina sidor. Denna tjänst är öppen dygnet runt och din felanmälan tilldelas automatiskt till ansvarig reparatör. För bästa möjliga förutsättningar att åtgärda felet på direkten är det viktigt att felet beskrivs så utförligt som möjligt. Behöver vi kompletterande uppgifter blir du uppringd. Se därför till att ditt telefonnummer på Mina sidor är aktuellt.

För akuta åtgärder är det dock viktigt att kontakt sker via telefon till kundtjänst (0476-554 20) under vardagar 08-12 och övrig tid till jourhavande (0470-468 51).

Nedan finns en instruktion för hur du felanmäler via Mina sidor.

Instruktioner för felanmälan via Mina Sidor